Tuesday 24 February 2009

Sunburst is back!!..

Sunburst for this year akan buat kat tempat same mcm last year..Bukit Kiara Equastrian Park. But this time die awal sket pada 21 March 2009. Ini flyer die..

Awal2 lagi magazine cm JUNK sumer da bwat bg fans yg demand nk band ape main kat Sunburst..ade yg nk Coldplay,Radiohead,The Killers,Paramore..tp sumer band tu da kene book gig lain..if i'm not mistaken Coldplay akan main kat S'pore dlm bulan March gak so harap2 jorang bleyh turun M'sia coz jorang one of my fav band..cool gler..So sunburst kali nie at first jorang bwak turun N.E.R.D...pastu cm ramai nk tolak tiket early bird coz x ramai layan N.E.R.D..kimek tol susah btol nk caps lock nk and nerd nie..hahahah!!..Tunggu punyer tunggu punyer tunggu..and finally jorang update gak band yg main kat sunburst..dan band yg jorang bwak masuk nie bkn calang2 n mmg da lama fan kat m'sia tgu jorg..band nie antara yg terawal menaikkan NU-METAL!!..mmg ramai gler fan jorang kat M'sia..aku bley confirm pack nyer concert kali nie bcoz jorang ibarat bwak turun legend walaupon kerajaan m'sia nie bapak noob bab concert...padahal party2 SASAW lepas je...pastu bwat concert sumer nk black metal..xde knowledge nyer orang..x pandai bwat duit langsung..hahahahha!!!..nie jorang update artist line up baru for sunburst..

KORN wei main kat sunburst!!!!!!!!!!!!!...wate"F"!!!...aku x percaya sial lepas main wei kat kl!!...nie mmg aku tgu2 masuk dow..mmg minat thp gaban da nie..kalo tiket 300 pon gua sebat beb...gler best wei...mmg kali konfirm mosh pit thp darurat nyer..mesti ramai brader2 yg pergi mmg sumer dtg dreadlock je rambut...sumpah aku cm tepon sumer mmber aku bgtau jorang..sumer igt aku FAKER..padahal ghazi lagi fake:P...sume kate "serious???"...aku ckp "serious shit dow"...aku mmg da x bleyh nk tgu da nie..di harap kan pasnie kasi bwak lagi byk band luar so that band m'sia bleyh tmbh jorang nyer knowledge and experiance..kasi turun banyak sket METAL..da lama sgt teperap nie otak aku ngn new age nye music...CANT WAIT!!

1 comment:

ahmdsyhmi said...

demmit, koRn datang malaysia beb..

ah!